marți, 31 mai 2016

In ziua in care traiesc altfel sunt de fapt copil.



M-a privit direct in ochi dintr-o poza alb-negru si m-a sfidat. Vroia sa-mi dau seama ca am condamnat-o. Am dat vina pe maturitate, dar ce are a face una cu alta!? Am privit-o cu barbia sprijinita in palme pana cand ne-am reintalnit cu adevarat.

Numai copilul poate cuprinde imensitatea universului pentru ca nu il poate percepe ca fiind altfel. Nu, nu am uitat cum toate lucrurile imi pareau mari, atat de mari incat nici nu imi faceam griji pentru ele. Nu am uitat ca in fata blocului imi tineau umbra castanii, iar eu coboram pe ascuns scarile, sa le torn o cana cu apa, gandind ca e prea cald si le este sete.

Dar am uitat cum este sa plangi fara sa te gandesti la inca multe alte lucruri in acelasi timp, cum este sa iubesti fara temeri si cum este sa simti vara fara sfarsit. Nu stiu ce am facut cu visele copilului din mine si cu asteptarile lui.
Ii pot multumi insa pentru lucrurile simple in care il regasesc:
- cand construiesc palate alaturi de copiii prietenilor mei pe care le distrug dragoni imaginari;
- cand rad pana ma doare burta;
- cand mananc cu mana si ma lupt pentru ultima bucatica de ciocolata;
- cand nu ma dau plecata dintr-un loc in care imi place, in special din apa;
- cand vad pe cer balene, girafe, ursi sau alte animale in forma norilor;
- cand imi pun dorinte la stele cazatoare si cand suflu in papadii;
- cand ascult la nesfarsit o melodie.

In ziua in care traiesc altfel sunt de fapt copil. Imi place sa cred ca nu am crescut de tot, iar cand ma prostesc o fac din toata inima. :)
Poate ca timpul nu priveste inapoi, dar noi o facem si atunci ar trebui sa privim si catre copilul din noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu