duminică, 8 martie 2015

Averea cea mai de pret a unei femei este familia...cu atat mai mult a unei mame.

    Sursa foto: AncaBalaban.ro (http://www.ancabalaban.ro/)

Averea cea mai de pret a unei femei este familia...cu atat mai mult a unei mame. Ea isi poarta visurile in ganduri si forta in suflet.
A trebuit sa devin la randul meu femeie pentru a intelege ce fiinta minunata este ea.

De Craciun mi-am dorit un miracol, iar a doua zi dimineata am primit un mesaj de la mama mea: "daca vreodata te simti singura si nu ai pe nimeni alaturi, intoarce capul si in spatele tau sunt eu: MAMA". Mi-am dat seama ca miracolele se implinesc prin oamenii de langa noi. Acesta este modul lui Dumnezeu de a ne proteja, de a ne arata iubirea, de a ne vindeca.

Am multe lucruri pentru care sa fiu recunoscatoare, dar cel mai mult sunt recunoscatoare pentru dragostea celor din jur. 
Nu stiu cand am crescut, nu stiu cand m-am schimbat, nu stiu cand a trecut timpul nici pentru tine, draga mea mama. 
Imi amintesc cum ma lasai in vacantele de vara sa ma bucur de orele in plus de somn. Tu stiai mereu unde sunt toate lucrurile prin casa iar acum, chiar daca esti departe tot tu esti cea care stie. 

Sunt norocoasa ca sunt fiica ta si nu-mi doresc decat ca in fiecare minut sa fii mandra de mine. Fara tine nu ma descopeream niciodata. 

La multi ani, mama! Iarta-ma, iubeste-ma si fa-ma sa ma simt in siguranta in continuare!

La multi ani, mame, bunici, femei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu